Jak wiadomo przeprowadzanie tradycyjnej kampani reklamowej produktu nie może zagwarantować osiągnięcia najwyższego poziomu sprzedaży. Konsumenci mają dziś juz za duży nadmiarinformacji. Powoduje to, że idąc do sklepu nie mają oni pojęcia czy cośplanują obecnie kupić.Ważnym elementem jest przyciągnięcie uwagi jak największej ilości klientów i to juz w punkcie sprzedaży. Moga pomóc nam w tym specjaliści z branży visual merchandisingu. jest to angielska nazwa, która brzmi w następujący sposób . Visual Merchandiserjest tro praca polegająca na aranżacji wystaw sklepowych, w taki sposób by przyciagnąć uwage klientów, oraz w tradycyjny sposób wyeksponować asortyment.Ważne jest tu również nadążenie za bieżącymi trendamidla dużej ilości osób, które odwiedzają galerie handlowe ekspozycje sklepowe są przede wszystkim głównym źródłem informacji na temat teraźniejszych nurtów w modzie. Maja one równiez wpływ na dokonywane w trakcie zakupów wybory.